Saturday, February 15, 2014

Ayat suci Al-Quran bagi menyembuhkan sakit kepala, migraine

Assalamualaikum wbt,
dah lama tak menulis selain hal yang berkaitan Monday Couple.
kalau anda baca entri terakhir aku, aku ada tulis yang aku mengalami big headache masa tengah taip entri tersebut. biasalah, migraine..

aku teringat yang ustazah aku ada pesan, Al-Quran itu merupakan salah satu penyembuh kepada kesakitan. beliau ada cerita yang ada satu ayat Al-Quran yang mana bagi mereka yang mengalami sakit kepala dan berkaitan, digalakkan baca ayat ini, sebagai ikhtiar kerana kuasa penyembuh itu terletak pada-Nya sahaja.

migraine kuat gila, memang tak boleh fokus nak belajar seharian tersebut. ubat yang biasa aku makan pula out of stock. tengah-tengah dalam kelas, aku cuba google ayat yang dimaksudkan, mungkin membantu hilangkan sakit kepala aku yang teramat sangat.

ayat tersebut merupakan ayat 19 surah Al-Waqiah.


credit~watermark.

Insya Allah, sembuh sakit kepala tersebut dengan segala kuasa yang ada pada-Nya.
selamat beramal! 

No comments:

Post a Comment